poniedziałek, 5 grudnia 2011

"Jedenaście minut" Paulo Coelho

Gdy wzięłam do rąk tą ksiązkę jeszcze nie zdawałam sobie sprawy, iż nie wypuszczę jej z ręki dopóki nie skończę. Nie mogę napisać, że ją przeczytałam, ponieważ nazwałabym to raczej jej "pochłonięciem". Książka jest....niesamowita, aż dech zapiera....
Ta zdecydowanie jest najlepszą z książek Paula Coelho, przeczytanych przeze mnie dotychczas.
O czym jest?
Można powiedzieć, że o prostytutce, seksie i pieniądzach, ale dla mnie jest raczej o szukaniu własnej drogi (nie zawsze "prostej" i "moralnej"), poznaniu samego siebie, chęci spełnienia własnych marzeń i przede wszystkim o...miłości (takiej na całe życie).
Mam w sobie sobie tyle emocji i przemyśleń po przeczytaniu tej książki, że nie ejstem w stanie nic więcej napisać prócz tego, iż tym którzy jeszcze nie czytali tej książki gorąco ją polecam.
P.S.
Może tylko jeszcze cytat z "pamiętnika Marii":
"Życie ma sens tylko wtedy, gdy mamy u swojego boku kogoś, kto odwzajemnia nasze uczucia."
Może ejst to banalne stwierdzenie, ale jakie prawdziwe.

1 komentarz:

  1. Czytałam. Podzielam twoją opinię.
    Miłego blogowania życzę i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń