sobota, 31 grudnia 2011

Bo dziś...

Dziś jest szczególny dzień, bo ostatni w tym roku...
Mogłabym robić podsumowanie mojego blogu, ale za krótko on działa, więc ogólnie podsumuję Stary Rok i postanowie na Nowy Rok :)
Ile książek w tym roku przeczytałam? Zdecydowanie za mało, bo ok. 25, więc moje pierwsze postanowienie na przyszło rok to czytać więcej i więcej. Właśnie dlatego przystąpiłam do wyzwania "Z półki", które jest świetnym pomysłem, ponieważ uzbierało mi się książek na regale i czas to zmienić!!!
Jak postaniowenia to postanowienia, więc kolejne oprócz książek czytać prasę (różną) i oglądać filmy, aby później móc opisać to na blogu:)
A propos blogu kolejne postanowienie to rozwijać go i stworzyć mu stronkę na facbooku !!!
To może na tyle postanowień (w sumie trzy)- nie można z nimi przesadzać.
Pozdrawiam wszystkich, którzy czytają to co piszę. Dziękuję.
Oczywiście życzę, aby ten Nowy Rok był lepszy nie tylko pod względem przeczytanych książek niż ten który dzisiaj przechodzi do historii...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz