poniedziałek, 23 stycznia 2012

Prasówka :)

Teraz kilka słów wyjaśnienia :)
Nałogowo czytam: Panią, Twój Styl, Książki-Magazyn do czytania (choć czytam dopiero nr 2, a ukazały się 3 numery magazyn bardzo przypadł mi do gustu) oraz lokalne gazety.
W minionym roku zmierzyłam się z Zeszytami Literackimi i Twórczością, ale nie przypadły mi niestety do gustu.
Bardzo lubię kupować od czasu do czasu gazety, których jeszcze nie czytałam i właśnie do nich należy: Papermint, Zwierciadło oraz zakup dzisiejszy Uważam Rze.
Czasami czytam również: Agorę, Newsweek, Gazetę Wyborczą szczególnie czwartkową z Dużym Formatem, Poradnik Domowy czy Przyjaciółkę.

Skorzystałam z zaproszenia Sabinki, aby pochwalić się tym co czytam poza książkami.

2 komentarze:

  1. Dużo tego, ja znajduje tylko czas na Angorę i od czasu do czasu na Politykę, reszta prasy jest mi obca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dużo tego;-)
    Ale doskonale Cię rozumiem, bo sama jestem ogromną fanką czasopism wszelakich.
    Nałogowo i systematycznie czytam "Zwierciadło" i "Sens".
    "Wyborczą" systematycznie, sporo prasy branżowej z dziedziny florystyki (z racji zamiłowania i zawodu) i oczywiście "Książki".
    A tak poza tym wszystko, co mi w rękę wpadnie (z wyjątkami, o których nie będę wspominać, bo nie miejsce na to;-)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń